Jak aktuální ceny jsou na vašem e-shopu?
 
Ceny na e - shopu jsou online nahrávány při každé změně v informačním systému, tudíž jsou stále platné. Pokud si zákazník vytvořil objednávku nebo poptávku, tak po jejím odeslání zůstávají v platnosti ceny, které se zobrazily při výběru konkrétní položky materiálu. Zákazníkovi po odeslání požadavku z e - shopu, přijde na email, pod kterým je registrován, kopie požadavků včetně cen.
 
Nicméně pokud zákazník učiní poptávku nebo objednávku na množství, které převyšuje naši nabídku, může dojít ke změně cen, s ohledem na možné změny cen na vstupu u výrobců či ostatních našich dodavatelů. V každém případě o této skutečnosti zákazníka informujeme buď telefonicky, nebo prostřednictvím odeslané nabídky k odsouhlasení.
 
Poskytujete garanci ceny u cenových nabídek?
 
Ano a to v závislosti na velikosti konkrétní zakázky a za předpokladu, že jsou známy dopředu konkrétní položky materiálů, kterých se nabídka týká. V opačném případě poskytneme individuální slevu, která se bude uplatňovat na PC platné v den učinění dílčí objednávky odběru zboží. Na cenové nabídce je uvedena garance ceny ve smyslu dokdy platí před konečným odsouhlasením cenové nabídky. Po odsouhlasení cenové nabídky poskytujeme garanci ceny po konkrétní dobu (horizont dnů, týdnu případně měsíců) a to na základě dohody s prodejcem, která je uvedena v cenové nabídce. 
 
Platí sleva, poskytovaná prostřednictvím e-shopu, i při nákupu přímo na kamenné prodejně?
 
Sleva 20%, po které jsou uváděny ceny v našem e – shopu, platí pro subjekty s IČ i při fyzickém objednání, potažmo nákupu na prodejně. Soukromé, nepodnikající subjekty, mohou využít slevu 20% pouze při objednání prostřednictvím e – shopu.
 
Je sleva 20% konečná, lze poskytnout nižší cenu?
 
Výše uvedená sleva nemusí být konečná. Stálým zákazníkům poskytujeme vyšší slevu odvozenou od jejich objemu nákupů, případně u jednorázových zakázek poskytujeme individuální cenu, v závislosti na výši poptávaného množství.