Úspora času
  • „do emailu musím vypisovat názvy materiálu, tady si najdu konkrétní materiál a zadám pouze množství“
  • „díky tomu nedochází k nedorozumění či chybám z důvodu chybného pochopení objednávky“
  • „vidím hned, co máte a nemáte v aktuální nabídce a dle konkrétní situace mohu rovnou vybrat i alternativní náhradu“

Přehlednost
  • „mám přehled v zakázkách ve svém klientském účtu“
  • „kdybych posílal mailem, tak si něco vymažu atd.“
  • „je to pro mne pohodlné, nemusím nic nikam přeukládat a vše mám pohromadě“

Vzájemná podpora
  • „šetřím nejen svůj čas, ale i čas obchodníkovi při zpracovávání mé objednávky“
  • „díky elektronickému objednávání se nestane, že můj požadavek zůstane nevyřízen“
  • „mohu průběžně sledovat stav moji objednávky a dle situace upravovat i svůj pracovní program“
  • „když něco nenajdu, tak do poznámky napíšu konkrétní požadavek na poptání“
07.04.2015