- „do emailu musím vypisovat názvy materiálu, tady si najdu konkrétní materiál a zadám pouze množství“
- „díky tomu nedochází k nedorozumění či chybám z důvodu chybného pochopení objednávky“
- „vidím hned, co máte a nemáte v aktuální nabídce a dle konkrétní situace mohu rovnou vybrat i alternativní náhradu“
Přehlednost
- „mám přehled v zakázkách ve svém klientském účtu“
- „kdybych posílal mailem, tak si něco vymažu atd.“
- „je to pro mne pohodlné, nemusím nic nikam přeukládat a vše mám pohromadě“
Vzájemná podpora
- „šetřím nejen svůj čas, ale i čas obchodníkovi při zpracovávání mé objednávky“
- „díky elektronickému objednávání se nestane, že můj požadavek zůstane nevyřízen“
- „mohu průběžně sledovat stav moji objednávky a dle situace upravovat i svůj pracovní program“
- „když něco nenajdu, tak do poznámky napíšu konkrétní požadavek na poptání“