Nakupovat u nás je velmi jednoduché. Přečtěte si, jak na to. Podívejte se také na video, jak jednoduše objednat hutní materiál na našem e-shopu.

  1. Výběr boží
  2. Nákupní košík
  3. Doprava
  4. Přihlášení
  5. Dodací a fakturační údaje
  6. Odeslání – Objednávka, poptávka a rychlá poptávka
  7. Odsouhlasení cenové nabídky a platba kartou

1. Výběr zboží

Naši nabídku jsme pro vás přehledně rozdělili do kategorií. Jejich seznam najdete na našich stránkách vždy po levé straně nebo na úvodní stránce našeho e-shopu.

Zboží si vyberete kliknutím na vybranou skupinu produktů. V ní si jednoduše vyhledáte konkrétní produkt a rozkliknete si jeho detail. Nyní uvidíte konkrétní informace: měrnou jednotku zboží, jakost, váhu, cenu bez DPH a s DPH a další potřebné údaje. Můžete také ihned zadat požadavek na dělení materiálu.

Vybrané zboží přidáte do košíku kliknutím na „Vložit do košíku“. Objeví se následující okno:

Kliknutím na „Pokračovat“ můžete pokračovat ve výběru zboží, kliknutím na „Zobrazit košík“ přejdete do košíku k dokončení objednávky.

2. Nákupní košík

Pokud máte vybráno a přejdete do svého košíku, uvidíte veškeré vybrané zboží a jeho cenu. Jednotlivé položky můžete smazat kliknutím na červený křížek vpravo nebo upravit požadované množství materiálu.

3. Doprava

V druhém kroku košíku vyberte požadovaný typ dopravy. Nezapomeňte vybrat konkrétní pobočku v případě osobního odběru. Podrobné informace ohledně jednotlivých typů doprav naleznete na hlavní stránce dopravy.

Dále zvolte požadovaný typ platby. Pokud máte firmu, se kterou má Kondor podepsanou fakturační smlouvu a chcete tento typ platby využít na e-shopu, zvolte platbu „Převodem“. Pokud tento typ platby nevidíte, kontaktujte správce webu.

Klasická platba na proforma fakturu (platba předem převodem na účet) je „Záloha převodem“. Prosíme neplaťte hned po odeslání vaší zakázky. Počkejte, až prodejce zakázku zkontroluje a pokyny k úhradě odešle na vaší e-mailovou adresu.

4. Přihlášení

Pokud nakupujete poprvé, pokračujte jednoduše dále kliknutím na „Pokračovat“.

Pokud jste již zaregistrováni, přihlašte se zadáním svého uživatelského jména a hesla. Již přihlášený uživatel tento krok v košíku neuvidí.

5. Dodací a fakturační údaje

V posledním kroku košíku vyplňte všechny potřebné dodací a fakturační údaje. Pokud jste u nás ještě nenakupovali, proveďte v tomto kroku zároveň i registraci.

Z důvodu nutnosti identifikace klienta v našem informačním systému vás požádáme o informaci, zda nakupujete jako fyzická osoba nebo firma. Pokud zvolíte variantu firmy, stačí vyplnit její IČ a zbytek se automaticky doplní z informačního portálu ARES.

6. Odeslání – Objednávka, poptávka a rychlá poptávka

Váš požadavek odešlete kliknutím na „Odeslat poptávku“. Tím souhlasíte s našimi obchodními podmínkami, které také naleznete v příloze potvrzujícího mailu o přijatí vašeho požadavku. Pokud tento mail neobdržíte do 1 hodiny, znamená to, že zakázka se k nám nedostala (kontaktujte prosím správce webu).

Proč nelze zvolit mezi objednávkou a poptávkou jako dříve nebo jako u jiných obchodů?

Z formálního hlediska nelze v současnosti brát váš požadavek jako přímou objednávku, protože si vyhrazujeme možnost úpravy ceny a množství. Prodejce musí totiž ručně zkontrolovat, jestli není třeba upravit účtované množství materiálu kvůli doplňkovým službám. Na tlačítku tedy vždy uvidíte „Odeslat poptávku“.

Rychlá poptávka: Odesláním poptávky tak, jak je, dáváte najevo, že máte zájem zboží objednat.

Poptávka: Pokud chce zboží poptat nezávazně, zaškrtněte „Potvrzení finální ceny budu chtít provést prostřednictvím e-shopu“ nad tlačítkem pro odeslání poptávky.

  • V každém případě, po odeslání poptávky Vás bude kontaktovat pracovník společnosti KONDOR, aby s Vámi domluvil podrobnosti a potvrdil finální cenu a termín expedice.

7. Odsouhlasení cenové nabídky

Cenové nabídky k odsouhlasení a zakázky k zaplacení kartou se vám zobrazí ve vašem uživatelském účtu – stránka hned po přihlášení.

  • O každé takové zakázce budete informování prostřednictvím automatického mailu, případně telefonicky přímo prodejcem.

Kliknutím na číslo zakázky zobrazíte její detail. Proveďte jednu z následujících možností:

  1. Souhlasím: Objednávka se tím stává závaznou. Pokud jste zvolili platbu kartou, budete přesměrováni na platební bránu (více o platební bráně).
  2. Nesouhlasím: Objednávka se automaticky stornuje.
  3. Požaduji změny: Náš prodejce vás bude kontaktovat pro upřesnění požadovaných změn.
  4. Vytvořit novou: Původní objednávka se stornuje a vy budete přesměrováni zpět na náš e-shop. Nyní můžete provést novou objednávku.

Máte-li k objednávkám jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme, že využíváte služeb e-shopu Kondor.cz!