Registrace a uživatelský účet
Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes e-shop?
Jak se mám registrovat?
Již jsem se registroval na pobočce, musím se registrovat i na e-shopu?
Může se na jeden účet registrovat více osob?
Nejde mi vyplnit IČ
Zapomněl jsem heslo
E-shop
Jaký je rozdíl mezi objednávkou na firmu a na fyzickou osobu?
Jaký je rozdíl mezi poptávkou a rychlou poptávkou?
Tzv. rychlou poptávku odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat poptávku“. Tím zároveň projevujete souhlas s našimi obchodními podmínkami, které vám zašleme v příloze potvrzujícího mailu.
Máte-li zájem pouze o nezávaznou cenovou nabídku, zaškrtněte pole „Potvrzení finální ceny budu chtít provést prostřednictvím e-shopu“.
Co se stane po odeslání poptávky?
Odsouhlasení
Kde mám odsouhlasit nabídku?
Odsouhlasení provedete na hlavní stránce vašeho účtu. Tato stránka se zobrazí vždy hned po přihlášení. Doporučujeme se odhlásit a zvonu přihlásit. Pokud zde nabídka není, může být problém:
- Odsouhlasení ještě není možné. Nestačí informace od prodejce např. po telefonu. O připravené nabídce k odsouhlasení vás nejprve informujeme e-mailem nebo SMS.
- Překročili jste dohu 4 dnů na odsouhlasení
- Přihlásili jste se do špatného účtu
Pokud se vám nabídku ani tak nepodaři odsouhlasit, kontaktujte prodejce, který vaši zakázku zpracovával. Nebo nám napište na eshop@kondor.cz
Nejde mi odsouhlasit nabídka
Pro některá nastavení internetových prohlížečů a opračních systémů nereaguje tlačítko odsouhlasení nabídky.
Zkuste použít jiný internetový prohlížeč nebo počítač.
V některých případech je problém v rozšíření prohlížeče na blokování reklam (AdBlock atp.) zkuste ho vypnout. Žádné reklamy na webu nemáme.
Pokud se vám nabídku ani tak nepodaři odsouhlasit, kontaktujte prodejce, který vaši zakázku zpracovával. Nebo nám napište na eshop@kondor.cz
Nejde mi zaplatit kartou on-line
Platba kartou následuje automaticky po odsouhlasení nabídky. Obvykle je problém s odsouhlasením. Vyhledejte zde „Nejde mi odsouhlasit nabídka“ a „Kde mám odsouhlasit nabídku?“
Pokud je problém se samotnou platbou kartou, bude potřeba změnit typ úhrady. kontaktujte prodejce, který vaši zakázku zpracovával. Nebo nám napište na eshop@kondor.cz
Zrušení objednávky
Jak funguje storno objednávky?
Poptávky i objednávky můžete stornovat bezprostředně po odeslání. Buď přímo ve vašem uživatelském účtu, nebo skrze žádost o storno objednávky na eshop@kondor.cz, případně telefonicky na 257 888 888.
Pokud jste se rozhodli pro osobní odběr, či jste nabídku odsouhlasili, kontaktujte vaší prodejnu. Pokud jste zvolili jiný způsob odběru, kontaktujte nás na tel. 257 888 888. Možnosti storna jsou v tomto případě omezené mírou rozpracovanosti zakázky.
Možnosti platby
Co mám udělat, abych mohl materiál hradit převodem s konkrétní délkou splatnosti?
Skladová dostupnost zboží
Pravdivá terminologie skladovosti
Pro popis dostupnosti zboží používáme doporučené pojmy asociace pro elektronickou komerci.
- Skladem (ihned k odběru) - Uvádíme, pokud je zboží fyzicky na pobočce s možností osobního odběru.
- Skladem (ihned k odeslání) - Je zboží, které máme na vlastním skladě bez možnosti osobního odběru. Zboží pro Vás bude bezplatně převezeno na libovolnou pobočku s možností osobního odběru.
- Zboží není skladem (dostupnost na dotaz) - Zboží je momentálně vyprodané nebo čeká na řádné naskladnění.
Co znamená lhůta dodání do 2 dnů?
Mohu zadat poptávku, i když máte na skladě méně než 1 ks?
Informace o cenách a slevách
Zobrazené ceny a slevy
Jak aktuální ceny jsou na vašem e-shopu?
Může se stát, že mi změníte cenu materiálu?
Poskytujete garanci ceny u poptávek z e-shopu?
Máte někde vyvěšený ceník služeb?
Máte nějaké standardní slevy?
Co mám dělat, abych získal slevu, nebo ji zvýšil?
Další informace
Máte někde kompletní sortiment vašeho zboží ke stažení?
Máme a pravidelně ho aktualizujeme. Stáhnout si ho v .pdf verzi můžete zde.
Co znamená možnost dodání materiálu bez prořezu?
Jaký je původ vámi nabízeného sortimentu?
Nenašli jste zde odpověď na váš dotaz?
- Napiště nám na eshop@kondor.cz nebo se o obraťte na naše prodejce.
- Pokud máte technický dotaz, kontaktujte přímo správce webu – webmaster@kondor.cz