icon-bulb

Registrace a uživatelský účet

Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes e-shop?

Ano, je však bezplatná a přináší mnoho výhod.

Jak se mám registrovat?

Nejprve zadáte v registračním formuláři váš email a vámi zvolené heslo, a na další obrazovce jen vyplníte potřebné údaje.

Již jsem se registroval na pobočce, musím se registrovat i na e-shopu?

Registrace na pobočce neznamená automatickou registraci na e-shopu. Rádi vám oba účty propojíme, abyste nepřišli o věrnostní výhody.

Může se na jeden účet registrovat více osob?

Stačí po přihlášení v sekci „Změna přihlašovacích údajů“ vyplnit přístupové údaje pro vaše kolegy.

Nejde mi vyplnit IČ

Pravděpodobně jste jej již použili, a tudíž uživatelský účet již máte.

Zapomněl jsem heslo

Na přihlašovací obrazovce klikněte na odkaz „zapomenuté heslo“. Následně zadejte svůj e-mail a my vám odešleme instrukce jak postupovat. Pokud jste zapomněli e-mail, kontaktujte nás a společně to vyřešíme.

E-shop

Jaký je rozdíl mezi objednávkou na firmu a na fyzickou osobu?

V případě objednání na firmu stačí jen vyplnit IČ a zbylé informace se doplní automaticky.

Jaký je rozdíl mezi poptávkou a rychlou poptávkou?

Tzv. rychlou poptávku odešlete kliknutím na tlačítko „Odeslat poptávku“. Tím zároveň projevujete souhlas s našimi obchodními podmínkami, které vám zašleme v příloze potvrzujícího mailu.

Máte-li zájem pouze o nezávaznou cenovou nabídku, zaškrtněte pole „Potvrzení finální ceny budu chtít provést prostřednictvím e-shopu“.

Co se stane po odeslání poptávky?

Přijde vám cenová nabídka k odsouhlasení, která se zobrazí ve vašem uživatelském účtu. Při každém vyhotovení cenové nabídky vás budeme kontaktovat.

Odsouhlasení

Kde mám odsouhlasit nabídku?

Odsouhlasení provedete na hlavní stránce vašeho účtu. Tato stránka se zobrazí vždy hned po přihlášení. Doporučujeme se odhlásit a zvonu přihlásit. Pokud zde nabídka není, může být problém:

  • Odsouhlasení ještě není možné. Nestačí informace od prodejce např. po telefonu. O připravené nabídce k odsouhlasení vás nejprve informujeme e-mailem nebo SMS.
  • Překročili jste dohu 4 dnů na odsouhlasení
  • Přihlásili jste se do špatného účtu

Pokud se vám nabídku ani tak nepodaři odsouhlasit, kontaktujte prodejce, který vaši zakázku zpracovával. Nebo nám napište na eshop@kondor.cz

Nejde mi odsouhlasit nabídka

Pro některá nastavení internetových prohlížečů a opračních systémů nereaguje tlačítko odsouhlasení nabídky.

Zkuste použít jiný internetový prohlížeč nebo počítač.

V některých případech je problém v rozšíření prohlížeče na blokování reklam (AdBlock atp.) zkuste ho vypnout. Žádné reklamy na webu nemáme.

Pokud se vám nabídku ani tak nepodaři odsouhlasit, kontaktujte prodejce, který vaši zakázku zpracovával. Nebo nám napište na eshop@kondor.cz

Nejde mi zaplatit kartou on-line

Platba kartou následuje automaticky po odsouhlasení nabídky. Obvykle je problém s odsouhlasením. Vyhledejte zde „Nejde mi odsouhlasit nabídka“ a „Kde mám odsouhlasit nabídku?“

Pokud je problém se samotnou platbou kartou, bude potřeba změnit typ úhrady. kontaktujte prodejce, který vaši zakázku zpracovával. Nebo nám napište na eshop@kondor.cz

Zrušení objednávky

Jak funguje storno objednávky?

Poptávky i objednávky můžete stornovat bezprostředně po odeslání. Buď přímo ve vašem uživatelském účtu, nebo skrze žádost o storno objednávky na eshop@kondor.cz, případně telefonicky na 257 888 888.

Pokud jste se rozhodli pro osobní odběr, či jste nabídku odsouhlasili, kontaktujte vaší prodejnu. Pokud jste zvolili jiný způsob odběru, kontaktujte nás na tel. 257 888 888. Možnosti storna jsou v tomto případě omezené mírou rozpracovanosti zakázky.

Možnosti platby

Co mám udělat, abych mohl materiál hradit převodem s konkrétní délkou splatnosti?

Obraťte se na kteroukoliv z našich prodejen, a po zpracování analýzy platební morálky vám připravíme nabídku možností.

Skladová dostupnost zboží

Pravdivá terminologie skladovosti

Pro popis dostupnosti zboží používáme doporučené pojmy asociace pro elektronickou komerci.

  • Skladem (ihned k odběru) - Uvádíme, pokud je zboží fyzicky na pobočce s možností osobního odběru.
  • Skladem (ihned k odeslání) - Je zboží, které máme na vlastním skladě bez možnosti osobního odběru. Zboží pro Vás bude bezplatně převezeno na libovolnou pobočku s možností osobního odběru.
  • Zboží není skladem (dostupnost na dotaz) - Zboží je momentálně vyprodané nebo čeká na řádné naskladnění.

Co znamená lhůta dodání do 2 dnů?

Do 2 pracovních dnů od expedice. U jednoduchých zakázek můžete zboží většinou vyzvedávat již den od objednání. U náročnějších zakázek vám dobu expedice sdělí prodejce.

Mohu zadat poptávku, i když máte na skladě méně než 1 ks?

I méně než 1 ks je u některých materiálů dostačující. A když dojde, ihned objednáme.

Informace o cenách a slevách

Zobrazené ceny a slevy

E-shop zobrazuje aktuální základní ceny. Pokud máte slevu, vaše ceny se zobrazí po přihlášení. Nárok na slevu získávají stálí odběratelé. Ceny na e-shopu jsou vždy stejné jako na prodejnách.

Jak aktuální ceny jsou na vašem e-shopu?

Ceny na e-shopu jsou automaticky nahrávány při každé změně v informačním systému. A vždy nakupujete za ty ceny, které vidíte v košíku při odesílání zakázky. Po odeslání poptávky vám na email přijde její kopie včetně cen.

Může se stát, že mi změníte cenu materiálu?

Cenu materiálu vám měnit nebudeme. Výjimkou je, pokud potřebujete množství, které převyšuje naše skladové zásoby. Pak je možné, že se výsledná cena bude lišit. V případě jakýchkoli změn vás o této skutečnosti bude informovat prodejce buď telefonicky, nebo prostřednictvím odeslané nabídky k odsouhlasení.

Poskytujete garanci ceny u poptávek z e-shopu?

Ano. Na cenových nabídkách uvádíme garanci ceny v počtu dnů. V případě poptávek, které nelze řešit přes e-shop, řešíme garanci individuálně.

Máte někde vyvěšený ceník služeb?

Ceny dostupných služeb jsou vždy uvedeny u konkrétních položek na e-shopu.

Máte nějaké standardní slevy?

Každý měsíc si pro vás připravujeme cenově zvýhodněné nabídky a na vybrané zboží poskytujeme množstevní slevy. Ty poznáte podle ikony zeleného prasátka „ikona prasete“

Co mám dělat, abych získal slevu, nebo ji zvýšil?

Pokud nechcete čekat na Vánoce, kdy nastavujeme automaticky slevy dle odběru v uplynulém roce, kontaktujte naše prodejce a nárok na slevu posoudíme individuálně.

Další informace

Máte někde kompletní sortiment vašeho zboží ke stažení?

Máme a pravidelně ho aktualizujeme. Stáhnout si ho v .pdf verzi můžete zde.

Co znamená možnost dodání materiálu bez prořezu?

Dodání materiálu bez prořezu platí pro veškerý tyčový materiál a nosníky z naší nabídky. Díky našemu centrálnímu skladu jsme schopni zařídit, abyste nemuseli platit žádné metry navíc. Takové zakázky však vyžadují delší dobu zpracování a je třeba je domlouvat před samotnou realizací.

Jaký je původ vámi nabízeného sortimentu?

Veškeré zboží nakupujeme výhradně od výrobců či dodavatelů pocházejících ze zemí EU. Na vyžádání poskytneme prohlášení o shodě na materiál, který jste u nás zakoupili.

Nenašli jste zde odpověď na váš dotaz?