Kondor byl založen v roce 1991 a po celou dobu své existence se zabývá prodejem hutních materiálů s nabídkou komplexních služeb - dělení tyčového materiálu, armovna, výpalky, zámečnické práce, doprava.

Služby jsou určeny širokému spektru zákazníků z řad stavebních, obchodních a výrobních společností, ale také soukromých subjektů.

Jak to bylo s Kondorem od začátku zjistíte na časové ose níže, nebo si přečtěte více o společnosti na konci stránky.


„Cílem společnosti je aktivně rozvíjet spolupráci se zákazníky, která je založena na oboustranné důvěře.“



Historie společnosti

  • 2021

    Slavíme 30 let od založení firmy Kondor :-)

  • 2020

    Rekonstrukce prodejny Příbram.

  • 2019

    Instalace automatického zakladače na 6m materiály v centrálním skladu v Radotíně.

  • 2018

    5.000 položek trvale skladem. Rekonstrukce prodejny Beroun – Králův dvůr.

  • 2017

    4.500 položek trvale skladem. Rekonstrukce prodejen Litvínov a Ruzyně.

  • 2016

    4.000 položek trvale skladem. Nový stroj na ohýbání betonářské výztuže v armovně. Rekonstrukce prodejen Kobylisy a Měcholupy.

  • 2015

    Revize objednávkového procesu e-shopu.

  • 2014

    Poprvé v historii firmy byl překonán počet 3.000 položek trvale vedených skladem.

  • 2013

    Otevření nového typu prodejny, označené jako KONDOR MARKET v Ruzyni, Pardubicích, Příbrami a Radotíně.

  • 2012

    Otevření nového typu prodejny, označené jako KONDOR MARKET v Měcholupech a Kobylisích.

  • 2011

    Otevření prodejny PŘÍBRAM. Zprovoznění první automatické dělící linky, určené pro sériové dělení tyčového materiálu.

  • 2009

    1. 4. otevření centrálního skladu v RADOTÍNĚ.

  • 2008

    Výstavba nového centrálního skladu.

  • 2006

    Otevření prodejny KRÁLŮV DVŮR.

  • 2005

    Otevření prodejny PARDUBICE.

  • 2003

    Otevření nové prodejny a zároveň sídla v RADOTÍNĚ. Zprovoznění moderní automatické linky na zpracování výztuže. Otevření prodejny BEROUN (uzavřena v roce 2006).

  • 2002

    Certifikace firmy dle ISO 9001:2000 (aktuálně ISO 9001:2008). Výstavba nového sídla prodejny a uzavření prodejny v ulici Vrážská, Praha 5.

  • 2001

    Otevření prodejny RUZYNĚ v Praze 6.

  • 2000

    Otevření prodejny RADOTÍN - Vrážská (tato prodejna byla uzavřena v roce 2003, v souvislosti s otevřením nové prodejny a sídla firmy v Radotíně).

  • 1999

    Otevření prodejny KOBYLISY v Praze 8.

  • 1997

    Otevření prodejny LITVÍNOV v Litvínově.

  • 1996

    Otevření prodejny MĚCHOLUPY v Praze 10.

  • 1992

    Otevření prodejny SMÍCHOV v Praze 5 (uzavřena v roce 2008).

  • 1991

    Založení firmy KONDOR, s.r.o.


Více informací o společnosti

Největším mezníkem v historii společnosti je otevření nového centrálního skladu v roce 2009 v sídle společnosti v Praze 5 - Radotíně. Prostřednictvím centrálního skladu a 8 prodejních míst nabízí společnost široké spektrum materiálů a služeb s přidanou hodnotou z pohledu kvality a rychlosti.

Součástí centrálního skladu je dělicí centrum pro dělení nosičů a ostatních tyčových materiálů, pálicí centrum pro výpalky plechů, armovna zabývající se ohýbáním betonářské výztuže a sítí. Prostřednictvím centrálního skladu je každý pracovní den prováděno zásobení jednotlivých provozoven nejenom materiálem na sklad, ale i materiálem k přímému odběru zákazníkem na konkrétní provozovně.

Kapacita skladových prostor, ve spojitosti s technickým vybavením, umožňuje realizaci objemově různorodých zakázek, které zahrnují mimo jiné i výrobu polotovarů, provádění přířezů, dělení pod úhlem a kompletaci zakázky z různých materiálů nejenom v jakosti S235.

Serióznost

Společnost dbá na rozvíjení obchodních vztahů směřujících k oboustranné spokojenosti. Pokládá za samozřejmé otevřenou komunikaci a dodržování svých závazků vůči svým zákazníkům, dodavatelům a státní správě.

Kvalifikovaný personál

Pravidelně realizovaná školení, která vedou ke zvyšování odborné úrovně všech zaměstnanců jak po stránce obchodní, tak technické.

Rychlost

Většinu materiálů, které se nacházejí na jednotlivých prodejních místech, si zákazník může odebrat ihned. Materiál připravený v centrálním skladě je obvykle k dodání během 24 hodin od objednání.

Informovanost

Stávající prodejní místa disponují základní nabídkou sortimentu a díky on-line propojení s centrálním skladem mají okamžitý přehled o dalších materiálech či aktuálním stavu zpracovávané zakázky.

Přesnost

Neustále dochází k postupnému obnovování strojového zařízení na všech prodejních místech za účelem zvýšení kvality dělení.

Dopravu materiálu

Společnost disponuje vlastní dopravou pro odvoz zakázek objemu do 9 tun s hydraulickou rukou, případně do objemu 24 tun bez hydraulické ruky s obslužností regionu Čechy.

Něco navíc

Zkompletování zakázky z různých druhů materiálů, využitím širokého spektra služeb, představuje významnou přidanou hodnotu, která zákazníkům přináší nezanedbatelnou úsporu.


Dále by vám mohlo zajímat...